Agatha Christie's Hjerson Phantom, Part 1
S1, E3: On the beach in Hjerson's hometown, a man donning a chicken costume has been brutally beaten and then suddenly disappears; Hjerson and Klara follow tracks to a location that brings back distant memories for Hjerson.