Photo Stories
S1, E4: Raika's been asked to make a promotional poster for the school, and has decided to follow Takuto more than usual in hopes of getting a truly ugly picture. Takuto is caught up in all kinds of erotic trouble she causes, and is desperate to find a way out. Things get out of control fast, and start going in a direction neither of them expected. When Takuto's fantasies are unleashed at last, a dazzling turnabout begins!