Picture This
S1, E7: PJ and the restoration team are arcade heroes who bring a classic video game back to life, while LA makes a sailor's tool chest seaworthy once again. Meanwhile, a classic Kodak camera goes from the junk drawer to picture perfect, and a father gives his daughter a family treasure.