Stand My Heroes: Piece of Truth Piece 04
S1, E4: Kyosuke takes Rei out on a few dates and the DCD continues their investigation on the new drug they confiscated. Meanwhile, Makoto gets taken in by the police for questioning regarding an old case which causes trouble for both Tsuduki brothers.