S1, E1: The self-involved head of San Diego sports arena the Sunshine Center, Ben Donovan (Matthew Perry) faces a relationship crisis as he struggles to cope with an unpredictable workplace and even more unpredictable boss, Crystal Cohen (Allison Janney). And as he faces the prospect of losing his "friends with benefits" relationship with his marketing director, Ben learns that Crystal has hired her estranged son as the Center's newest employee.