S1, E1: Lawrence, the prodigal eldest Cleary son, returns home from the seminary and breaks the news to his family that he's dropping out for good. Meanwhile, Timmy decides he wants to audition for a children's theatre production but when Peggy finds out where it's being held she forbids him from participating. Elsewhere, Eddie tries to keep his girlfriend a secret after Frank finds out and tries to blackmail him.