Please Be Aware of Two-Timing Affairs File 1
S1, E4: With Kageyama as her chauffeur, Reiko and her friends visit a crowded summer festival, where a cracked smartphone is discovered; its owner was poisoned in his apartment, and he died wearing nothing but briefs.