Pluck Out the Heart of My Mystery
S1, E4: Rosaline and Benvolio work together to uncover the origins of the feud between the Montagues and Capulets; Lord Montague is forced to welcome an unannounced visit from his sister, who has a manipulative plan to deal with the Capulets.