The Stand Pocket Savior
S1, E2: Musician Larry Underwood is on the cusp of his big break when Captain Trips strikes New York; wandering alone, he meets an alluring new acquaintance also desperate to escape; an incarcerated Lloyd Henreid comes face-to-face with Randall Flagg.