P.O.G.
S1, E2: A Marine is charged with abandoning his post during combat, resulting in the deaths of three soldiers; Maj. Trey Ferry must iron out a diplomatic spat; Lt. Harper Li works to balance her duties to the Corps with planning her wedding.