Polar Brrrrr!
S1, E3: Wissper meets a polar bear whose best friend won’t swim. Wissper enrols the help of baby penguin Peggy and between them they work out first that the bear thinks the icy water is too cold and secondly a clever ruse to tempt him into the water. And of course once he’s in, he loves the water and turns out to be a rather good swimmer.