Poor Wandering One
S3, E9: When an Army veteran threatens to blow up a pawn shop, Sullivan reflects on his time as a Marine to deescalate the situation; Vic and Dean try to reason with a man battling Alzheimer's disease; Pruitt takes a stand to honor fallen firefighters.