V Pound of Flesh
S1, E6: Anna introduces her pilot program to invite select groups of humans to stay on each of the 29 spaceships, and Ryan must deal with the fact that Valerie's pregnancy is wildly accelerated. Plus, Tyler learns a secret about his mom, Erica, and someone makes a sacrifice to save Ryan. Recurring guest star DAVID RICHMOND-PECK appears as Georgie.