Power Purses
S2, E2: On an all-new episode of Messyness, Nicole Snooki, Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray rock the ultimate party accessory in POWER PURSES, get extra in BRINGING THE DRAMA, and go nuts, literally, in GETTING TESTI.