All Rise Prelude To A Fish
S1, E15: As Benner prepares to run for Attorney General, she seeks Lola’s help to search for anything that could compromise her campaign. Also, old wounds are re-opened when Emily’s client is hesitant to file a police report against her abusive boyfriend, and Amy Quinn and Mark find themselves arguing against each other on opposite sides of the courtroom, putting pressure on their new romance.