S1, E2: At Stonehaven, Elena tracks the killer Mutt, while avoiding the advances of Clay Danvers, her former lover. Haunted by her own past as a killer, Elena is desperate to get back to her human life, but is delayed when a second body is discovered, this time on Stonehaven property.