Raising Hope Prodigy
S2, E1: When Jimmy watches a home video of himself as a thirteen-year-old, he discovers that he was a musical prodigy with a promising career as a singer and pianist until a horrible accident involving a golf putter rendered him talentless. Jimmy recruits Burt, Virginia and Maw Maw to help him rediscover his lost abilities.