Laakhon Mein Ek Projectile
S1, E1: Aakash, 15, just wants to create videos to post online, but his dad has different plans and enrolls him in the Genius Infinity coaching institute, where he becomes a fish out of water preparing for the Indian Institutes of Technology entrance exam.