Props
S3, E20: As the countdown to graduation continues, the kids of New Directions prepare a high-concept routine for Nationals. When Tina bumps her head, the world of New Directions is turned upside down in her eyes. Then, the New Directions perform at Nationals for celebrity judge Lindsay Lohan (guest-starring as herself). Musical performances include “I Won’t Give Up”, “Because You Loved Me”, “Mean” and “Flashdance…What A Feeling”.