Protect the Neck of Enemy General Ingguldai
S1, E4: After receiving an order to find Mi-ryung, Dal-hyang sneaks into the envoy's residence and finally faces Mi-ryung; Kangbin, who does not have an heir, receives a talisman from her mother to bring luck for conceiving a child.