Pups Save a Humsquatch / Pups Save a Far Flung Flying Disc
S6, E22: A) Travelling Travis yelps for help when he finds a mysterious creature in trouble. The PAW Patrol heads to Foggy Bottom to save a Humsquatch! B) When a robo-toy causes mayhem in Adventure Bay, Ryder knows just who to call to save the far flung flying disc!