S5, E15: A sexy client named Clio Vanita tries to get with Darrin, but not if Serena can help it. Taking up for her cousin, Serena decides to turn Clio into a monkey! Darrin tries to get Serena to change her back, but she doesn't and Clio the monkey hangs around......