Understanding the Quantum World Quantum Paradoxes and Interpretations
S1, E5: The major theories to explain the paradoxes of the quantum world; the Copenhagen interpretation; Einstein's realist view; the many worlds interpretation; quantum Bayesianism; non-local hidden variables; what seems to be governed by probability alone.