Quite a Common Fairy
S3, E3: Hook suggests finding Tinker Bell and following her to Peter Pan's hideout; Pan tells Henry why he brought him to Neverland; Neal comes up with a plan that could transport him to Emma; Tinker Bell offers to help Regina.