Ragnarok
S3, E18: After a startling discovery, Abbie and Crane realize what they must do in order to make Pandora’s box complete again. Meanwhile, the team works tirelessly to stop The Hidden One, before he destroys all of humanity. Can the Witnesses succeed with the fate of the world in their hands once again?