Raining Cats, Dogs and Tigers
S1, E4: Flooding has sent Houston into a state of emergency. While the clinic takes in displaced animals, Dr. Blue treats a puppy that has contracted a deadly disease from standing water. Dr. Lavigne and Dr. Ross examine a tiger found wandering in a neighborhood.