Raining UFOs
S1, E2: A former U.S. Navy radar operator emerges from the shadows to reveal the terrifying day it rained UFOs; evidence of a U.S. military cover-up emerges, as the team gets a major lead guiding them to an island with a clandestine history of UFO activity.