Anthony Bourdain: No Reservations Rajasthan
S2, E9: India is a land of color, aroma, kind people, and delicious cuisine. Anthony heads off to the more desolate region of Rajasthan in the northwest corner of the continent where he attends a birthday party and explores life in this magical region.