Rashard and Wallace Go to White Castle
S2, E12: After trying to come clean on what drove him back to Neptune, Wallace is forced to turn to Veronica for help when a former basketball teammate from Chicago frames him for a tragic accident. Meanwhile, while wrapping up another case, Veronica and Keith stumble on evidence that links a bus crash victim and their new client, Jackie's father. Later, armed with proof tying his gang to the Fighting Fitzpatricks mob, Weevil confronts a classmate who is involved and makes a disturbing discovery.