God Friended Me Raspberry Pie
S2, E14: Miles is confused when the God Account sends him his own name as a friend suggestion. But when Rakesh discovers that Miles’ Facebook account has been cloned and the suggestion was for the fake account, they turn their attention to the hacker, Zack (guest star CHOSEN JACOBS), a teenage computer prodigy. Also, Ali begins fertility treatments in an effort to freeze her eggs before beginning chemo.