Real Life
S1, E1: Sarah (Anna Paquin) is a policewoman living in the future who shares headspace with George (Terrence Howard) a brilliant game designer, each pursuing violent killers whose plans could have shattering consequences. In a race against time, sharing a bond that no one else can see, they learn the very thing that connects them can also destroy them.