Recipe for Death II: Kiss the Cook
S4, E6: Adam decides to use Murray's love of action movies to convince his dad to help him make one. But the production goes haywire when a new leading man is needed after Barry goes missing. Meanwhile, Erica goes shopping with Beverly for a new wardrobe.