Reckoning
S7, E13: Michael Westen finds himself at the end of the road after James unleashes hell trying bring him down. Still at odds with the CIA and unable to forgive himself for betraying his team, Michael will need to regain the trust of those closest to him to finish what he started. But in order to face off the last of his demons... some sacrifices must be made.