Red Bull Music Studios Sessions Red Bull Music Studio Sessions: Kelly Rowland
S1, E1: Go behind the scenes of a creative musical journey as a team of songwriters and producers write and record three tracks with superstar singer and artist Kelly Rowland at Red Bull Studios Los Angeles.