Restraint
S7, E8: Diane is personally conflicted when she is forced to argue a heated case between pro-choice and pro-life advocates in order to retain an important client, represented by attorney Ethan Carver (Peter Gallagher). Also, Alicia and Lucca are desperate for new business and attempt to poach clients from Louis Canning (Michael J. Fox).