Ghost Nation Reunion In Hell
S2, E9: Jason, Steve and Dave team up with Amy Bruni and Adam Berry from "Kindred Spirits" to unpack the 100-year history of Seaview Terrace, the Rhode Island mansion that was featured on the show "Dark Shadows."