Reunion, Pt. 2
S3, E20: Lisa Vanderpump and the SUR staff open up about their issues with Stassi; Tom Sandoval and Ariana confront Kristen about "Miami Girl;" Tom Schwartz responds to Katie's marriage ultimatum; Stassi reveals why she is no longer friends with Scheana.