S9, E17: Reunion Part 2. Jackie and Teresa's argument boils over; Joe and Melissa defend themselves against Teresa's accusations; Jennifer defends her parenting and her marriage; Teresa shocks Andy and the ladies when she reveals her true feelings about Joe's deportation.