The Kitchen Stand Revenge of the Damned
S1, E8: In this last episode, Faisy announces that the ingredients which were found guilty appealed the sentence and want a new opportunity. The lawyers who defended them will have a rematch. Chef Carlos Gaytán arrives to help and accepts the challenge of cooking with 4 guilty ingredients. To help him in his mission, he receives advice from the seven chefs who were in the season and he decides to make an eggplant stuffed with minced meat and a little orange stuffed with chicken liver and onion puree. Later, Gibby, a content creator, arrives as a surprise witness, ready to support the chef in the awkward moments. In the end, will all the ingredients be imprisoned or will some of them be found innocent?