Hard Lines – with Mani & Bolts Revving it up for HERO Challenge
S1, E6: Manuel Lettenbichler and Paul Bolton are in Poland for HERO Challenge. Ahead of the event they check out the track, show us around the location and get impressions of two-stroke from other riders.