Rex Manning Day
S1, E4: Patrick takes Max out for coffee unbeknownst to Maggie. A run-in with his best friend, Kyle, leaves Max flustered and a miscommunication with Patrick starts a big development in their relationship. Max starts to notice something strange happening with his body.