Rex Revealed
S2, E8: When a valuable fossil is trapped in a precarious location, Clayton brings in a team of horses and a helicopter to help extract it; Mike comes face to face with Cowboy Rex; Andre makes a difficult decision to save the Abercrombie mammoth.