The Spouse House Ride or Die
S1, E6: Missy's bold decision may mean she's leaving the house single and alone; Tom and Ashley Lauren continue to have their ups and downs; Scott may have met his future wife; a sudden twist to Jimmy and Kelli Jo's love story shocks everyone.