MacGyver Right + Wrong + Both + Neither
S4, E6: When Russ' first love, Emilia, is kidnapped by the same rebels he fought during his private military contract days, he takes the Phoenix team to a small, impoverished town to rescue her and rid the town of the rebels for good.