Toy Hunter Rise from Ashland
S1, E2: Jordan, the ultimate toy hunter, travels through North Carolina in search of toy gold. He finds Battle Star Galactica drinking glasses, G.I. Joe action figures from China, and a limited edition Rodimus Prime action figure.