Roberta Taylor and Trudie Goodwin
S7, E19: "The Bill" stars Roberta Taylor and Trudie Goodwin set off from Glasgow and charge around Stirlingshire, concluding with an auction in Harrogate; they are accompanied by experts Paul Laidlaw and James Braxton in two very nice classic cars.