Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine Rocky Mountain Gold
S2, E1: Dave Turin and his crew kick off an epic new mining season in the historic hills of Montana; after a freak accident nearly derails their expedition from the start, they rally and find the first big gold of the season.