S2, E3: As she looks to make a big change at the Rub, Riley (Jennifer Love Hewitt) discovers that Evan (Colin Egglesfield) is secretly risking his own life to help raise Kyle’s bail. Meanwhile, Linette (Cybill Shepherd) discovers “sexting.”