Taurasi Rolling in Rubles
S1, E2: After a tough WNBA rookie season, Diana seeks better competition and pay in Russia; struggling to adjust, she stays after receiving a lucrative deal from Spartak Moscow; she dominates with Spartak and leads the Phoenix Mercury to WNBA titles.