Royal Rules of Ohio Rule #3: Gold Never Sweats
S1, E3: The Agyekum daughters attend a kickback with friends and frenemies; Akili presents Thelma with a major real estate project to test her dedication to the family business; the sisters attend the Black alumni reunion at Ohio University.